کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316524 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حفظ آبروی پست بانک نزد روستائیان بسیار مهم است

رئیس هیات مدیره پست بانک گفت: تمامی کارکنان در هر سنگری که قرار می گیرند باید هدفشان خدمت به مردم در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک باشد و برای تحقق این مهم عنوان و ردیف سازمانی لازم نیست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ مهندس فراهانی در مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران ستادی، افزود: هدف از برگزاری اینگونه مراسم در اصل توفیق و تقدیر است و قرار نیست مدیری تودیع شود.

وی افزود: نیروی انسانی پست بانک دارای ظرفیت های مناسبی است که با کار کارشناسی و درنظرگرفتن تمامی جوانب و همچنین ایجاد تغییر و تحول در ردیف های شغلی در راستای پویایی و تزریق تفکر جدید می توان به اهداف عالیه بانک نزدیک تر شد.

فراهانی اظهار داشت: کار و تلاش خستگی ناپذیر در پست بانک زمانی مقبول خواهد بود که توأم با سلامت فکری و تخصص باشد و به اعتبار سیستم آسیبی وارد نکند.

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: مسئولان بانک می بایست تلاش خود را در حفظ نیروی انسانی بکار ببرند زیرا حفظ نیروی انسانی یک اصل مدیریتی است و خود مدیران و مجموعه نیز باید در تحقق این امر کمک کنند.

وی در ادامه؛ صبر، امید و برنامه ریزی را به عنوان اصول اصلی اعتلای امور دانست و گفت: این اصول ریشه در قرآن دارد و با به کارگیری این اصول می توان با وجدانی آرام، خدمت گذار هموطنان در سراسر کشور بود زیرا رسالت اصلی پست بانک ایران خدمت رسانی به روستاییان و مناطق کم برخوردار است و این بستر در بانک فراهم می باشد..

فراهانی تاکید کرد: همه ما پست بانکی ها آبروئی نزد روستائیان داریم که حفظ آن بسیار مهم و ضروری است.

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیران پیشین به مدیران جدید نیز توصیه کرد: همواره باید با ایمان راسخ، امید و کارکارشناسی در اجرای اهداف خداپسندانه، افزایش اعتبار بانک و همچنین خدمت رسانی در نظام تلاش کرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: عاشقان خدمت در هر سنگری آماده خدمت به خلق هستند زیرا در هر جایگاهی زمینه خدمت فراهم است و این تغییرات و جابجایی ها در راستای پویایی بانک و استفاده از تجارب آنان در منصب های جدید است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16057 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/05/07 تعداد مشاهده: 1532
کلید واژه ها:
سافت گذر